Smotrich, minister van Economische Zaken, een chauffeur zonder rijbewijs op de snelweg
Het is weer even wennen ‘thuis’ te zijn in Israël. Hier in Ramat Hasharon word ik met mijn neus op de harder wordende Israëlische realiteit gedrukt. Iemand hoorde ik schreeuwen dat zijn zonen niet in dit land willen blijven en de ondergang van dit mooie land nabij is. Dat klinkt toch anders dan de zinnen over Israël die ik dagelijks in Nederland oppik uit de media. ‘We zijn hard op weg een fascistisch land te … [Lees verder]